طرز تهیه انواع دسر

نکات کلیدی برای تهیه ژله رنگین‌کمان

تهیه ژله رنگین‌کمان

برای همه‌ی ما در زندگی پیش‌آمده که گاهی دسری را انتخاب کنیم اما تمام نکات مهم برای تهیه این دسر خوشمزه را نمی‌دانیم و درآخر هم نتیجه  چنگی به دل‌مان نمی‌زند. پس با مجله فرمند همراه باش تا تمام نکات درباره تهیه ژله رنگین‌کمان را یاد بگیریم.

برای درست کردن این دسر خوشمزه به تنها چیزی که نیاز دارید یک بسته پودر ژله رنگین‌کمان فرمند است.

 برای شروع پودر ژله رنگین کمان فرمند که شامل 4 طعم بلوبری، طالبی، موز و توت‌فرنگی را تهیه کنید. حالا کم‌کم شروع به مخلوط کردن پودر ژله‌ها با آب جوش کنید. اول پودر ژله بلوبری را در یه لیوان آب جوش حل کنید و بعد به سراغ ژله طالبی، موزی و توت فرنگی بروید.(در ظرف‌های جداگانه مخلوط شود.)

حالا وقت درست کردن باقی رنگ‌های رنگین کمان، ژله توت فرنگی را با بلوبری ترکیب کنید؛ حالا رنگ بنفش رنگین‌کمان هم دارید. ژله توت فرنگی را با ژله موز مخلوط کنید، رنگ نارنجی رنگین کمان هم آماده است.

حالا نیمی از ژله‌ها را با بستنی مخلوط کنید و خوب هم‌بزنید و بعد به صورت لایه‌ لایه داخل ظرف سروتان بریزید و بعد از هر لایه دسر را در یخچال قرار دهید. فراموش نکنید تزئین دسر به اندازه درست کردن آن مهم است پس با سس‌های خوشمزه فرمند یا دانه‌های رنگی پاپت دسرتان را خوشمزه‌تر کنید.️

با پودر ژله رنگین‌کمان فرمند کلی دسرهای هیجان‌‌انگیز مثل ژله بستنی هفت رنگ یا کلی دسر دیگر درست کنید به مجله فرمند سربزنید.