زندگی شیرین

سس دسر دلچسب

دسر خوشمزه شکلاتی

دسرها حسن ختام میز پذیرایی هستند که هنر آشپزی را کامل می‌کند. این وعده غذایی نیاز به مهارت یا هزینه‌های هنگفتی ندارد تنها با خلاقیت و هنر شما طعم و ظاهری فراموش نشدنی می‌گیرد. تکنیک‌های ساده‌ای برای داشتن دسرخوشمزه وجود دارد که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

به طورکلی خانم‌ها بیشترین دغدغه را برای زمان برگزاری مهمانی‌ها یا دورهمی هایشان دارند. نگرانی برای اینکه چه غذایی درست کنم؟ یا چه دسری را انتخاب کنم که باب میل همه باشد؟ این موضوعات چیزی نیست که بتوان از آن سرسری گذشت.

اغلب برای پذیرایی با افرادی از سنین مختلف و با ذائقه‌های متنوع روبه‌رو هستیم که انتخاب دسر را برایمان دشوار می‌کند. کوچولوها دسرهای رنگارنگ با طعم توت فرنگی و شکلات را ترجیح می‌دهند و بزرگترها از غلظت کارامل یا بوی سس انبه به وجد می‌آیند.
بهترین و آسان‌ترین راه‌حل برای این مشکل، انتخاب دسری ساده با سس‌های متنوع از چند طعم خواهد بود. سس‌ها با طعم‌های شکلاتی، کارامل و توت‌فرنگی و انبه از محصولات پرکاربردی هستند که به آسانی و با تنوع طعمی بالایی این امکان را فراهم می‌کند تا انواع دسرها و نوشیدنی‌ها را سرو و به راحتی از شکل جذاب‌تری برای آن بیافرینیم.

سس دسر چیست؟

1.سس توت فرنگی

دسرها با طعم ترکیب‌ها بستنی و میوه‌شان در روزهای گرم تابستان ما را خنک می‌کنند و انرژی دوباره‌ای به ما می‌دهند. توت‌فرنگی یکی از میوه‌های جذابی است که در دسرها و شیرینی‌های مخصوص تابستان جایگاه ویژه‌ای دارد. لحظات شیرین دورهمی‌ و مهمانی‌ها در فصل گرما با دسرهای خوشمزه و میوه‌های نرم و شیرین این فصل همراه با کمی سس توت‌فرنگی فرمند جذاب‌تر هم می‌شود. برای تهیه محصولات فرمند می‌توانید به دیجی‌کالا مراجعه کنید.

2.سس شکلاتی

وقتی با افراد درباره­ی مهمانی یا دورهمی­‌های گذشته صحبت می­‌کنیم محال است، دسر یا غذاهای خاصی که چشیده اند را فراموش کنند. سس شکلات با بافت غلیظ و رایحه­ شکلات طعم هر دسری را برایمان به یادماندنی می­‌کند.

سس شکلاتی فرمند علاوه بر دسر با نوشیدنی ها گرم مثل آفوگاتو هم سرو می­‌شود.

3.سس کارامل

سس کارامل فرمند بیشتر از آنچه فکر کنید؛ کاربرد دارد. از این سس‌ برای تزئین انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و شیرینی‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید و پذیرایی‌ خودتان را به سطحی حرفه‌ای و استثنایی کنید اما این تنها کاربردش نیست.

سس کارامل فرمند  قوام دهنده­‌ی طعم کارامل در دسر کاراملی، چیزکیک کاراملی، تارت بیسکویتی کاراملی و خیلی از از نوشیدنی ها کارامل ماکیاتو و انواع اسپرسو ها باشد. اینبار فنجان قهوه‌­ات را با چند قطره سس کاراملی فرمند امتحان کن.

4.سس انبه­

انبه میوه­ا­ی شیرین با عطری خاص است؛ که با طعم خود تابستان­ گرم را دلچسب می­‌کند. حالا فرض کن این میوه‌­ی خوش ­طعم را در تمام فصول کنار دسر یا بستنی خود داشته باشید.

 سس انبه خیلی آسان، فوری و بدون دردسر با کمی خلاقیت دسر ساده را به دسری پنج ­ستاره با رایحه­‌ی انبه تازه تغییر می­‌دهد. با این سس های خوشمزه  و مجله فرمند می‌توانید یک دسر خوشمزه با طعم محبوب خودتان در خانه تدارک ببینید.