کارشناس خرید داخلی - خانم

روز و ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 17

سفرهای کاری

-

مزایا و تسهیلات

سرویس رفت و برگشت -وام -پاداش -بیمه درمان تکمیلی -کمک هزینه دوره آموزشی -ناهار -پزشک سازمانی -بسته ها و هدایای مناسبتی

شاخص های کلیدی از نظر کارفرما

2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
سابقه کار در صنعت کالاهای مصرفی و تند گردش
ترجیحا ساکن کرج

شرح شغل و وظایف

- آشنایی کامل با قوانین بازرگانی و تجاری 
- ارزیابی تامین کنندگان
- ارائه گزارش خرید و پیگیری مشکلات تا زمان رفع مشکل
- استعلام اقلام و امور تبلیغاتی و ثبت پرداخت پس از تایید مدیریت
- مهیا کردن مستندات مربوط به فاکتورها، توافقنامه ها، ضمانتنامه ها و ...
- ارتباط با تامین کنندگان و رفع تاخیرهای احتمالی در امور محوله
- ارزیابی بازار و فرصت های موجود جهت خرید و تهیه گزارشات مربوطه

مهارت‌های مورد نیاز
سن: 25 - 35 سال
جنسیت: فقط خانم
تحصیلات: کارشناسی | مدیریت /بازرگانی /کسب و کار
انگلیسی | متوسط 50%
نرم افزارها: Microsoft word | متوسط ، Microsoft Excel | متوسط