کارشناس خرید داخلی - خانم
روز و ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 17
سفرهای کاری
-
مزایا و تسهیلات
سرویس رفت و برگشت -وام -پاداش -بیمه درمان تکمیلی -کمک هزینه دوره آموزشی -ناهار -پزشک سازمانی -بسته ها و هدایای مناسبتی
شاخص های کلیدی از نظر کارفرما
شرح شغل و وظایف
- آشنایی کامل با قوانین بازرگانی و تجاری
- ارزیابی تامین کنندگان
- ارائه گزارش خرید و پیگیری مشکلات تا زمان رفع مشکل
- استعلام اقلام و امور تبلیغاتی و ثبت پرداخت پس از تایید مدیریت
- مهیا کردن مستندات مربوط به فاکتورها، توافقنامه ها، ضمانتنامه ها و ...
- ارتباط با تامین کنندگان و رفع تاخیرهای احتمالی در امور محوله
- ارزیابی بازار و فرصت های موجود جهت خرید و تهیه گزارشات مربوطه
مهارتهای مورد نیاز
سن: 25 - 35 سال
جنسیت: فقط خانم
تحصیلات: کارشناسی | مدیریت /بازرگانی /کسب و کار
انگلیسی | متوسط 50%
نرم افزارها: Microsoft word | متوسط ، Microsoft Excel | متوسط